الرئيسية / Uncategorized / سلوى عثمان لـ ياسمين صبري: بالراحة شوية على الشباب

سلوى عثمان لـ ياسمين صبري: بالراحة شوية على الشباب

عبرت الفنانة المصرية سلوى عثمان عن رأيها بخصوص سيارة ياسمين صبري الباهظة التي أهداها اياها زوجها رجل الأعمال “أحمد أبو هشيمة”، وبدورها قامت “صبري” بنشر صورها على الملأ، كاشفة عن سعرها الذي تجاوز 10 ملايين جنيه مصري.

ثم أضافت

ده جوزها وهو حر يهاديها باللي هو عاوزه، هي مراته عاوز يدلعها أو يجيبلها هدية حلوة، وكل واحد على قد مقدرته، هو عاوز يهادي زوجته حاجة كبيرة هما حرين مع بعض”.

“أنا من أنصار (داري على شمعتك تقيد) مش لازم لما يكون عندي حاجة حلوة أظهرها، مش ضروري أقول أو أعمل إعلان عن هدية جوزي جبهالي، هما لو عاوزين يعملوا كده أكيد هما حرين، بس بالراحة على الشباب الي مش قادر يتجوز ومش قادر يجيب”.

طبعا بتحصل مقارنات، هو مقتدر وجبلها سيارة غالية، إنتي جوزك هيجيبلك زيها إزاي؟!.. وبقول لياسمين داري على شمعتك تقيد، وبقول للشباب ممكن جدًا تنجحوا وتجيبوا زيهم”.

عند سؤالها عن

كيفية اختيارها للأدوار الفنية بعد النجاح الكبير الذي حققته في مسلسل “البرنس”، قائلة:

“كل دور وليه شغله، مش كل حاجة إنتي هتعمليها هتنجح وتبقى تريند، ومش هينفع نستنى الشغل اللي هيعمل تريند، فلازم نشتغل كل الأداور”.

وبخصوص تعاونها مع المخرج المصري محمد سامي وشقيقته بالاضافة الى ريم وزوجته مي عمر.

طبعا دي العائلة المالكة يا ماما، محمد سامي وريم سامي ومي عمر،، فنانين حلوين ومبدعين، وبالتحديد محمد سامي مبدع وبيحب شغله وبيحب الممثلين وبيكتب حوار حلو أوي، ومخرج عبقري”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *