الرئيسية / Uncategorized / بدأت بـ”ممثل سكران” وانتهت بإيقافهما.. القصة الكاملة لأزمة رحاب الجمل وباسم سمرة

بدأت بـ”ممثل سكران” وانتهت بإيقافهما.. القصة الكاملة لأزمة رحاب الجمل وباسم سمرة

بدأت بـ”ممثل سكران” وانتهت بإيقافهما.. القصة الكاملة لأزمة رحاب الجمل وباسم سمرة شهدها يوم أمس السبت، بين الفنانة رحاب الجمل، والنجم باسم سمرة، بعدما وصفته بـ”الممثل السكران”، واتهمته بالإساءة لها ولبقية الزملاء خلال بروفات فيلم “الديك العياط.

تدوينة لرحاب الجمل عبر حسابها على موقع “فيسبوك”، فيها: “الممثل السكران.. لما تبقى سكران وتدخل فرح وتضرب زميل نجم بالكوع ويسامحك لأنه مستغلبك ومستضعفك.. أنت بقى تعتبر أن ده حق مكتسب.. وبعدها بحوالي شهرين تدخل حفلة وتشتم وتهين مغني شاب، ويكبر للناس اللي اتدخلت في الموضوع ويسامحك برضو تعتبره حق مكتسب”.

وأضافت في تدوينة أخرى: “كل الشكر والتقدير لنقابتي نقابة المهن التمثيلية.. شكرا دكتور أشرف زكي لاهتمامك ولحرصك على مصلحة الفن والفنانين.. ولعمل اللازم والتحقيق في واقعة أمس من مشادة وإساءة زميل لي ولزملائي..وأنا أثق في نقابتي أنها ستتخذ اللازم وتحويل الموضوع للتحقيق”.

وأضافت
كنت مكسوفة اشتكيه في النقابة، بس الدكتور أشرف زكي نقيب المهن التمثيلية، قالي (اللي غلطان هيتحاسب، ومعنديش كبير في الغلط، انتوا ليكوا نقابة، والنقابة مش هتتخلى عنكم في أي موقف.. قولتله (يعني أنتوا بتحلوا مشاكلنا الفنية وكمان هتحلوا مشاكلنا الأخلاقية)، وأنا مش هشتغل مع الممثل السكران ده تاني، وأي حد هيشتغل معاه تاني هيبقى في الخطر.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *