الرئيسية / Uncategorized / شاهد” المصرية المتهمة بخيانة زوجها 11 عاما وهو في قطر ترد بالصوت والصورة لأول مرة:تقول…؟؟!

شاهد” المصرية المتهمة بخيانة زوجها 11 عاما وهو في قطر ترد بالصوت والصورة لأول مرة:تقول…؟؟!

بث عبر موقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك” وفي أول ظهور لها بالصوت والصورة، فجرت تغريد السيد احمد مفاجأة عن زوجها الذي يعمل في أحد الفنادق الكبرى في قطر  واتهمها بـ الخيانة لمدة 11 عاما، وأقام ضدها قضية زنا وإنكار نسب.

ردت فيها على اتهامات الزوج، والقضية التي أثبت تحليل الـDNA عدم أبوة الزوج لـ2 من أطفاله من أصل 3.

وانكرت كلام زوجها بأنها كانت على علاقة محرمة في نفس وقت علاقتها مع زوجها قائلة، “إزاي تقول إني معاك أنت والشخص الخاين مرة واحدة، وانت فين بتبقى تحت السرير مستني ولا إيه، ما هو ده كلام كبير أوي ووصلتني إني أقول ألفاظ مش كويسة، بس أنا هحاول أتمالك أعصابي”

وأضافت هو ربنا قالك أفضح عرض ولية كدة وعرض 3 ولايا البنتين ذنبهم إيه، العيال مصيرهم أدمر بسببك، طيب أنا لو ست مش كويسة وماشية مع واحد تاني مش هخلف منه، هو ده صح وفضح الشرف ده كدة بتاخد حقك رحت بلغت وجبتلي حبس 3 سنين ومش عايزني أهرب والمفروض أتحبس طيب.

واستنكرت إقامة زوجها دعوى قضائية ضدها بقولها، “عملت قضية وتحليل للعيال لأنهم جم في غربتك وسفرك. لا الـ3 ولاد ولادك غصب عن عينك، الست اللي مش كويسة عندها 100 وسيلة عشان متخلفش من الراجل اللي ماشية معاه.

بتتهمني إني بجيب رجالة، ده أنا استحملت أعيش معاك في بيت أهلك مكنش في حمام، وكنت حامل وعندي السل عشان لا باكل ولا بشرب، الحمام كان في طبق بطلع أرشه على السطح، والحموم كان في جردل، لو انا ست مش كويسة استحملت كل ده معاك ليه، أنا مخدتش فلوسك إنتي اللي سرقتني، حتى الدهب أخدته وقلتلي اتسرقت.

بتقول إني بتاعة رجالة وصرفت فلوسك على الرجالة. هي اللي بتعرف راجل بتصرف عليه ولا بيصرف عليها، بتقول أنا سكتت أهلي بالفلوس. ده أنا بقعد بالسنة ونص بعباية وطرحة وشبشب مقطع وأهلك بيقابلوني في الشارع يقولولي إنتي عاملة كدة ليه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *